dimarts, 14 d’agost del 2012

Viladrau i Roda de Barà

Ahir vaig anar a Viladrau, però si us dic la veritat és que jo no volia anar-hi però al final no me’n volia anar perquè m’ho estava passant molt bé jugant amb dos nous amics.
És casi impossible però ahir vaig fer: ping-pong, bàsquet, futbol, Wii, piscina i al arribar a casa m’he fet el bloc.

Avui he anat a Roda de Barà amb la meva cosina Marina i m'ho he passat molt bé. He estat jugant amb el gos que tenen. Al final, abans d’anar-nos-en, la meva germana, la meva cosina i jo hem anat al passeig.
Hem estat comprant regals d’aniversari per al Marc, l’Anna, la Susana i l’últim però no el menys important el Quim que són els meus cosins i tiets.
Ah, i quasi m’oblido d’explicar-vos que el meu germà quan menja s’embruta molt. Avui menjant un gelat i s’ha tacat tota la boca i el gos li ha llepat i li ha deixat impecable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada