diumenge, 19 d’agost del 2012

+ vacances

Abans d’ahir pel matí vam estar a casa fent “ panxing club.”

Per la tarda vam anar a la plaça del Diamant, a veure el taller de percussió i abans d’anar-nos la meva germana i jo vam fer-lo, mentrestant, el meu germà pintava un davantal.

Ahir pel matí vam estar a casa acabant de recollir per anar per segon cop a l’Empordà “Sant Pere Pescador.” Vam arribar Per la tarda i la casa és molt bonica, a mes té piscina, quan ens vam acabava d’instal·lar vam anar a la platja i m’ho vaig passar d’allò més bé però el millor de tot va ser abans d’anar-nos quan el meu pare va agafar una medusa amb el salabret, però la medusa no cabia al salabret però al final la va poder treure de l’aigua.

I aquí teniu la foto de la medusa.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada